آتل بلو مارادونا 1 میلیون دلار فروخته شد

روش صحیح استفاده از  آتل بلو ، هنگامی که مشخص کردید که آیا قربانی هنوز در اندام آسیب دیده گردش خون دارد یا خیر، گام بعدی این است که آتل پوسته نرم  خود را از کیت کمک های اولیه خارج کنید.

آتل را خم کنید تا به شکل لازم برای اندام آسیب دیده درآید. به عنوان مثال، اگر قربانی آسیب دیدگی مچ دست داشت، آن را به اندازه مچ دست و ساعد قربانی قالب می‌کردید.

آتل را از بسته بندی خارج کرده و به آرامی آتل را زیر اندام آسیب دیده بکشید. اگر به درستی انجام شود، اندام باید به راحتی روی اسپلینت قرار گیرد. تقریباً مانند اندام قربانی که در وسط آتل قرار دارد.

هنگامی که آتل را به راحتی زیر مچ یا مچ پا پیچ خورده قرار دادید، باندهای خود را بگیرید و شروع به پیچیدن آن در اطراف اندام قربانی و آتل کنید.

آتل

آن را محکم بپیچید (اما نه خیلی سفت تا جایی که باعث ایجاد هر نوع دردی برای قربانی شود) تا مطمئن شوید که به اندازه کافی روی اندام قربانی محکم شده است. آتل را به عنوان چوب زیر بغلی در نظر بگیرید که اندام قربانی شما برای حمایت بیشتر به آن تکیه کرده است.

هنگامی که بستن آتل با بانداژها تمام شد، با گره زدن بانداژها را به پایان برسانید. گره را نسبتاً سفت کنید تا زمانی که قربانی نتواند به دنبال مراقبت های پزشکی مناسب مورد نیاز خود باشد، تا نیمه باز نشود.

در طول فرآیند، با قربانی خود صحبت کنید. با آن ها تماس بگیرید تا ببینید چه احساسی دارند. هنگام استفاده از اسپلینت، با آن ها تماس بگیرید تا ببینید چه احساسی دارند و آیا احساس می کنند هنوز گردش خون در اندام هایشان اتفاق می افتد یا خیر.

راه رفتن و صحبت کردن با قربانی خود در طول این فرآیند باعث آرامش او می شود. هنگامی که آنها آرام هستند (با وجود آسیب دیدگی)، انجام کمک های اولیه لازم که قربانی نیاز دارد برای شما بسیار آسان تر است.

تکنیک های آتل بندی برای درمان ناهنجاری های سیستم اسکلتی عضلانی استفاده می شود.

نشانه های اصلی برای آتل زدن، بی حرکت کردن موقت اندام برای درد و اسپاسم، کاهش تورم، و به حداقل رساندن آسیب های احتمالی بافت نرم یا عصبی عروقی مرتبط با کوفتگی، رگ به رگ شدن، پارگی، شکستگی، دررفتگی یا مفاصل دردناک به دلیل اختلالات التهابی است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.