خراطی بر روی چوب | مرکز طراحی و خراطی روی چوب

خراطی بر روی چوب یا همان تراش چوب یکی از آن دسته هنرهای قدیمی و اصیلی بوده است که از دیرباز در مناطق مختلف جهان کاربرد داشته است. هنر خراطی نیز یکی از آن هزاران هنری است که با چوب سر و کار دارد. بقایای نقش برجسته های کاخ داریوش در تخت جمشید نشانگر آن است که تخت، چهارپایه و عودسوز به روش خراطی ساخته شده اند. در واقع خراطی عبارت است از هنر تراش و شکل بخشیدن به چوب در اثر حرکت دورانی دستگاه. تولید فرآورده هایی نظیر عصا، نی و بدنه قلیان، مهره های شطرنج، قندان، شانه چوبی، پایه آباژور، چوب رختی، وردنه چوبی و … موضوع هنر خراطی است.

در حال حاضر در مناطقی از کشورمان که چوب، مهمترین و عمده ترین ماده اولیه آن را پیدا می شود رایج است. از جمله مراکز مهم تولید محصولات خراطی چوب می توان به شهرهایی نظیر رشت، ارومیه، سقز، دزفول، چالوس، ساری، سنندج، اردبیل، تبریز و تهران اشاره کرد.

خراطی بر روی چوب | مرکز طراحی و خراطی روی چوب

مرکز خدمات طراحی و خراطی روی چوب

مرکز خدمات طراحی و خراطی روی چوبشما از یک مرکز ارائه دهنده خدمات طراحی و خراطی روی چوب، حقیقتا چه انتظار خاصی دارید؟ به طور کلی می توان گفت که خدمات خراطی چوب طی روش های متنوعی به متقاضیان ارائه می شود. این مرکز، با ارائه خدمات مختلفی در زمینه هنر خراطی باعث شده اند تا مشتریان این نوع هنر دستی شیرین و دلپذیر، علاوه بر تشویق شدن به خرید انواع مختلف چوب های خراطی شده و محصولات متنوع بتوانند از دیگر خدمات مختلف نیز استفاده کنند.

خدماتی نظیر مشاوره در فروش، نقد آثار هنری و … از این دست می باشد.

عرضه صنایع دستی چوبی خراطی شده

عرضه صنایع دستی چوبی خراطی شدهعرضه صنایع دستی چوبی خراطی شده در قالب روش ها و خدمات متنوعی صورت می گیرد. اگر دوست دارید بدانید در کجا و به چه شیوه ای می توانید به این صنایع جذاب و شیک دسترسی داشته باشید، می توان در پاسخ به این نکته اشاره کرد که بیشتر این شرکت های عرضه کننده، در استان های مختلف کشور در حال فعالیت هستند.

تعداد خطوط در دفتر ۱۰۰ برگ طلقی به نسبت فاصله خطوط از هم، سایز دفتر و حاشیه آن متغییر است. هرچه فاصله خطوط کمتر باشد تعداد خط های دفتر بیشتر می شود که ما این مدل دفترها را برای دانش آموزان توصیه نمی کنیم. چرا که نوشتن و خواندن را سخت کرده و چشم را در طولانی مدت خسته می کند.

مثلا در استان آذربایجان غربی و مرکز، عمده مراکز در شهرهای ارومیه و بوکان، در استان کردستان شهرهای سنندج، بانه، سقز از مراکز خراطی محسوب می شوند. شهر دیگری که می توان نام برد دزفول می باشد که تعدادی کارگاه خراطی در آن مشغول به کار هستند. همچنین شهرهایی نظیر رشت، ساری، چالوس، نطنز و … نیز این کارگاه ها موجود هستند.

این کارگاه ها به صورت اینترنتی نیز محصولات خود را به دید عموم می رسانند.

 

فروش ابزار کار خراطی بر روی چوب

فروش ابزار کار خراطی بر روی چوب در خراطی چوب از ابزارآلات مختلفی استفاده می شود؛ نظیر ماشین آلات خراطی رومیزی، خراطی پایه دار، کپی تراش خراطی و همچنین ماشین خراطی اتوماتیک ، چکش، متر، جلای چوب، مته چوب، اره چکش، ماشین آلات خراطی رومیزی، خراطی پایه دار، کپی تراش خراطی، ماشین خراطی اتوماتیک  و … انجام می شود.

نوع کاغذی که در تولید دفتر 200 برگ به کار گرفته می شود، یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر وزن دفتر است. بهتر است دفترهایی که از کاغذهای با گرماژ پایین و تا حداکثر 60 گرم استفاده شده است را در الویت لیست خرید خود قرار دهید.

در کشور، مراکز مختلفی هستند که به فروش ابزار خراطی بر روی چوب فعالیت دارند. این مراکز، در زمینه ابزار آلات و تجهیزات لوازم جانبی هنرهای چوبی نظیر خراطی بر روی چوب فعالیت دارند. همچنین فروشگاه های اینترنتی آنلاینی نیز حضور دارند که به صورت مجازی به معرفی و فروش این ابزار ها می پردازند. شما با مراجعه به اینترنت می توانید با بسیاری از این مراکز آشنا شوید. همچنین این دوستان، بعضا به کار آموزش خراطی روی چوب نیز می پردازند که بسیار می تواند برای شما آموزنده باشد.

قیمت ابزار خراطی با توجه به نوع ابزار، کیفیت، برند و دیگر فاکتورها می تواند متفاوت باشد.

قیمت انجام طراحی و خراطی روی چوب

قیمت انجام طراحی و خراطی روی چوبقیمت خراطی چوب و همچنین طراحی آن بر اساس پیچیدگی طراحی و دیگر فاکتورها می تواند متفاوت باشد. همچنین جنس چوب ها نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است.  به طور کلی هر چقدر طراحی لوکس تر و مجلسی تر باشد، گفته می شود که قیمت آن می تواند بالاتر باشد. در صورتی که طرح، سفارشی تر نیز باشد به طور خودکار بر قیمت آن افزوده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.