سبد حصیری کپو | عمده فروش صنایع دستی در کشور

سبد حصیری کپو را می توان از فروشگاه هایی که صنایع دستی به فروش می رسانند خریداری کرد. این نوع سبدها را البته دست فروشان کنار خیابان نیز در کیفیت های پایین تر به فروش می رسانند.

کپو، از جمله صنایع دستی ای به شمار می رود که کار صنعت کاران استان های جنوب کشور است. کپو، از برگ درخت خرما یا همان نخل، بافته می شود. کپو بافی دزفول معروف است. بیشتر مردم در شهر شهیون این شهرستان کپو می بافند و این محصولات آنان در این زمینه مشهور و زبان زد می باشد. کپوها به رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارند. این رنگ ها، به نوعی مدل های آنان به شمار می روند.

کپو را در مدل هایی مانند:

  • بدون استفاده از کاموا
  • استفاده از کاموا در ته سبد
  • استفاده از کاموا و پیش
  • منگوله دار

می توان در بازار یافت.

کپو همچنین به شکل ها و کیفیت های متفاوتی ساخته می شود که می توان به ردیف های ظریف بافی و ردیف های متوسط یا درشت اشاره کرد. هر چه کپو ظریف تر بافته شده باشد، کیفیت و کارایی آن چند برابر می شود و برعکس، هر چه درشت تر بافته شود، کمتر عمر می نماید.

کپو در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز بافته می شود. بیشتر زنان در این عرصه کار می کنند.

سبد حصیری کپو | عمده فروش صنایع دستی در کشور

قیمت سبد حصیری کپو

قیمت سبد حصیری کپوقیمت کپو در بازار بستگی به چگونگی بافت و زیبایی آن دارد. اگر سبد کپویی بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است و اگر سبدی کوچک، خب، قیمتش کمتر می باشد. همچنین کپوهای در دار، قیمت شان بیشتر از کپوهای بی در است. به چند مورد از کپوها و قیمت آن در پایین اشاره می شود:

ظرف کپو سالی وان با قیمت: 39000 هزار تومان

ظرف کپو سالی وان با قیمت: 49000 هزار تومان

سبد کپو دورونتاش با قیمت: 18000 هزار تومان

مرکز خرید انواع محصولات حصیری کپو

مرکز خرید انواع محصولات حصیری کپوخرید کپو از مرکز صنایع دستی بی تردید مزایایی دارد که می توان به اصل بودن و با کیفیت بودن آن اشاره کرد. فروش کپو در مراکز خرید انواع محصولات حصیری کپو صورت می گیرد. این صنایع دستی را می توان از شهرهای جنوبی کشور به ویژه دزفول و اهواز خریداری کرد.

اگر روزی گذرتان به یکی از این دو شهر نام برده شده افتاد، می توانید به عنوان سوغات، محصولات کپو را برای دوستان تان بیاورید.

نماینده فروش و پخش سبد حصیری و ظروف کپو

نماینده فروش و پخش سبد حصیری و ظروف کپوعمدتاً در بیشتر شهرهای کشور، به ویژه جنوبی و مرکزی، می توانید حصیر کپو را از نمایندگی های کارگاه های تولیدی خریداری کنید. گفتنی است که در شهرهای دیگر، فروشگاه هایی که در کار فروش لوازم خانگی ایرانی هستند، کپو را به فروش می رسانند. این فروشگاه ها انواع و اقسام سبد حصیری و ظروف کپو را برای فروش به مشتریان خود عرضه می دارند.

فروش عمده سبد حصیری کپو

فروش عمده سبد حصیری کپوفروش عمده سبد حصیری کپو، در دزفول و شهرهای دیگری که کپو بافی در آن انجام می شود صورت می گیرد.

قابل یادآوری می باشد که آوزش کپو بافی با کاموا در کپو بافی شهیون انجام می پذیرد و کارگاه های بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند. این کارگاه ها فروش عمده سبد حصیری کپو را انجام می دهند.

فروشنده انواع محصولات حصیری کپو

فروشنده انواع محصولات حصیری کپواز ویژگی هایی یک فروشنده خوب، این است که درباره کالایی که می فروشد، معلومات کافی داشته باشد. فروشنده انواع محصولات حصیر کپو، باید بداند که کپوها چه کارایی و خواصی دارند و در کجا و چگونه تهیه می شوند. ارائه این معلومات هم می تواند به فروش کپو کمک کند و هم این که مشتری راضی به خرید کالا شود.

فروشندگان انواع محصولات حصیر کپو، این محصولات را از کارگاه هایی که در جنوب یا جاهای دیگر کشور وجود دارند، خریداری و سپس به فروش می رسانند. محصولات کپو را می توان در سراسر ایران خریداری کرد؛ ولی مرکز فروش آن، بیشتر دزفول و اهواز و شهرهای دیگری در هرمزگان و سیستان و بلوچستان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.