مرزکش کشاورزی کشاورزان را پولدار می کند

با اختراعاتی همچون مرزکش کشاورزی ، دیگر تولیدکنندگان  ماشین آلات کشاورزی شروع به تولید تجهیزات کردند و ماشین آلات را در دسترس جمعیت بیشتری از کشاورزان قرار دادند.

با این حال، ماشین‌آلات کارخانه‌ای به این معنی بود که کشاورزان به پول بیشتری نیاز داشتند تا بتوانند از رقبا عقب نمانند. در نتیجه، کشاورزی تجاری بیشتر و بیشتر رایج شد و تولید شروع به افزایش کرد.

کودهای شیمیایی مخلوط، اگرچه مردم برای هزاران سال از نوعی کود استفاده می کردند، محصولات شیمیایی تا اواسط قرن نوزدهم به صورت تجاری فروخته نمی شدند. پخش کودهای تجاری عملکرد محصول را بهبود بخشید و راحتی بیشتری را ارائه داد.

کولتیواتور ردیفی دو اسبی، اختراع دیگر، کولتیواتور ردیفی با اسب بود که روند کشت را ساده کرد. سیم خاردار، حق ثبت اختراع سیم خاردار شیوه مدیریت حیوانات اهلی شده توسط کشاورزان را تغییر داد.

مرزکش

در عوض باید درب‌های فولادی قوطی‌ها را اسکنه می‌کردند تا باز شوند و غذا های کنسرو شده به سرعت به راحت‌ترین گزینه ذخیره‌سازی غذا تبدیل شدند.

دهه 1900، در سال 1900 کشاورزی به یک بازی کاملاً متفاوت تبدیل شد زیرا مکانیزاسیون و کشاورزی تجاری به یک هنجار تبدیل شده بود. یکی از بزرگترین تغییرات در تاریخ ماشین آلات کشاورزی، توانایی نیرو دادن به ماشین‌ها با استفاده از بنزین بود.

اتکا به نیروی حیوانات دیگر ضروری نبود و کشاورزان می‌توانستند خیلی بیشتر از قبل با سرعت بسیار سریع‌تری تولید کنند. علاوه بر این، کود با قیمت کمتری رشد کرد و دولت به تامین مالی پروژه های آبیاری در مقیاس بزرگ کمک کرد.

دهه 2000، روند ادامه بهبود تجهیزات کشاورزی امروز ثابت است. به طور فزاینده‌ای، وظایف خودکار می‌شوند و به کشاورزان این امکان را می‌دهند تا وظایف خود را برای صرفه‌جویی در زمان و افزایش سود محول کنند.

علاوه بر این، نرم‌افزارها و دستگاه‌های تلفن همراه به کشاورزان این امکان را می‌دهند که در ارتباط باقی بمانند، به داده‌ها دسترسی داشته باشند و در چند لحظه سفارش دهند. در دسترس بودن داده ها به کشاورزان کمک می کند تا برای محصولات خاص خود تصمیمات بهتری بگیرند.

نگاه به آینده، اگر یک درسی وجود داشته باشد که تاریخچه تجهیزات مزرعه به ما آموخته است، این است که هیچ کس نمی تواند بگوید که در آینده چه تغییراتی رخ خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.