کپوبافی خوزستان | فروش برترین صنایع دستی ایران

کپوبافی خوزستان-چیغ بافی-صنایع دستی خوزستان-کپوی دزفول از صنایع دستی خوزستان می باشد. کپوبافی (kapu) هنر دستِ بانوان زحمت کش خوزستانی است؛ زنانی از خطه دزفول هستند و مردمانی از منطقه شهیون. این هنر زیبا و کاربردی در خانه بسیاری از ایرانیان یافت می شود.تقریبا بسیاری از بانوان ایرانی در آشپرخانه شان یک یا دو کپو برای زیر قابلمه دارند و یا یک سبد کپوبافی شده را برای نخ سوزن های خیاطی شان اختصاص داده اند. این روزها نیز سبدهای نان و سبزیِ کپو، زینت بخش سفره ایرانی ها شده است. این روزها سفارش کپو توسط علاقه مندان آن زیاد شده و قیمت کپو و فروش کپو در بازار تا حدی تعیین شده است. آموزش تصویری کپوبافی در بسیاری از سایتهای اینترنتی در حال انجام است.

کپوبافی خوزستان | فروش برترین صنایع دستی ایران

تولید کننده بهترین و برترین کپو در استان خوزستان

تولید کننده بهترین و برترین کپو در استان خوزستان

حصیر بافی از قدیمی ترین هنرهای مناطق جنوبی کشور ما بوده است و امروزه نیز در هر قسمتی از کشور که نخل وجود دارد آثاری از حصیر بافی نیز یافت می شود. از صنایع دستی زیبای جنوب کشور می توان به کپوبافی اهواز و به طور کلی استان خوزستان نام برد. بهترین و برترین شهر و منطقه ی تولید کپو شهر دزفول و منطقه ی شهیون است کپو در لغت دزفولی به معنی گرد است و چون اولین کپو ها گرد و دایره ای شکل بود به این نام نامیده شده است. کپو در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شود. گلدان کشاورزی، جا دستمالی، جای نان، جای لوازم خیاطی، كلاه بچه‌ گانه، زیرقوری و میوه خوری از جمله وسایلی است که با کپو تولید می شود. استان خوزستان از بهترین و برترین تولید کننده و صادر کننده کپو به کشور های حوزه ی خلیج فارس از جمله قطر می باشد

صادر کننده انواع کپو در جنوب ایران

صادر کننده انواع کپو در جنوب ایران

کپو بافی ایران یکی از صنایع دستی است که توسط دستان هنرمند زنان ایرانی در جنوب بافته می شود. این هنر با استفاده از برگ درختان خرما شکل می گیرد که موجب شکل دهی اشکال مختلف می شود. هنر کپو بافی با کاموا خزدار تکمیل می شود و موجب ایجاد نقوش مختلف بر روی آن می شود. زمینه کپو حصیری است و در حقیقت کاموا آن را می پوشاند. از جمله بخش هایی از ایران که به این صنعت اشتغال دارند عبارتند از: استان خوزستان و به ویژه شهر دزفول – مردمان ایل بختیاری- استان هرمزگان.

سفارش دست بافته های کپو در شهیون دزفول

سفارش دست بافته های کپو در شهیون دزفول

توليدي صنايع دستي كپو در مجموعه توليدي صنايع دستي مختلف در کشور انجام مي شود كه انواع مختلف كپو را به شكل هاي جاي نان، انواع سبد، جاي لوازم خياطي همچون نخ و سوزن و غيره توليد مي كند.كارگاه توليدي صنايع دستي كپو ديگري در کشور وجود دارند که انواع كپو را توليد مي كند. علاوه بر توليد و فروش، آموزش کپو بافی در دزفول نيز داده مي شود.آموزش کپو بافی با کاموا نيز جزو آن است كه ابتدا با حصير، كپو را مي بافند سپس با كاموا روي آن طرح ها و اشكال گوناگون ايجاد مي كنند.با پوشاندن تمام سطح كپو با كامواهاي رنگي و زيبا، حصير زير آن ديده نمي شود. کپوبافی در دزفول نوعي هنر دستي است كه توسط بانوان خوزستاني انجام مي شود. كپوبافي جزو صنايع دستي اين شهر محسوب مي شود و از قديم در شمال دزفول توسط بانوان زحمتكش توليد ميشده است.از اين هنر دستي كه جزو مهمترين و پر فروش ترين صنايع دستي خوزستان است، برای زير قابلمه يا قرار دادن در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی فروش محصولات کپوی خوزستان

نمایندگی فروش محصولات کپوی خوزستاننمایندگی های فروش محصولات کپوی خوزستان همیشه به دنبال نوآوری در محصولات خود بوده اند به گونه ای که هر محصول جدیدی که وارد بازار می کنند از فروش خوبی برخوردار می شوند. شرکت های مختلفی در تولید و خدمات پس از همیشه پیشتاز بوده اند و با تاسیس نمایندگی هایی در سراسر دنیا سلامت و تعمیر درست محصولاتش را تضمین می کند. و با دادن نمایندگی فروش شرکتش را افزایش می دهد. بنابر همین اصل نمایندگی ها با ارائه تمامی خدمات مرتبط با محصولات این شرکت آغاز شد و سپس در همه شهرها نمایندگی ها بطور گسترده به فعالیت پرداختند تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه دهند. در استان پهناور خوزستان نیز نمایندگی ما با ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.