استفاده از رنگ از گذشته تا به کنون چگونه تغییراتی می باشد.

تصور می‌شود افزودن رنگ‌ها به غذاها در شهرهای مصر در 1500 سال قبل از میلاد اتفاق افتاده است، زمانی که آب نبات‌سازان عصاره‌های طبیعی و شراب را برای بهبود ظاهر محصولات اضافه کردند. در قرون وسطی، اقتصاد در کشورهای اروپایی مبتنی بر کشاورزی بود و دهقانان عادت داشتند غذای خود را به صورت محلی تولید کنند یا در جوامع روستایی تجارت کنند. در فئودالیسم، جنبه های زیبایی شناختی، حداقل توسط اکثریت قریب به اتفاق جمعیت به طور کلی بسیار فقیر مورد توجه قرار نمی گرفت. نحوه سیم کشی باغ انگور به صورت مکانیزه می باشد.

این وضعیت با شهرنشینی در آغاز عصر مدرن تغییر کرد، زمانی که تجارت پدیدار شد – به ویژه واردات ادویه ها و رنگ های گرانبها. یکی از اولین قوانین غذایی که در سال 1531 در آگسبورگ آلمان ایجاد شد، مربوط به ادویه ها یا رنگ ها بود و زعفران های تقلبی باید سوزانده شوند. نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت در سامانه در حال بررسی می باشد.

افزودن رنگ‌های خوراکی، مانند بتاکاروتن، به مارگارین سفید طبیعی رنگی زرد و کره‌مانند می‌دهد. با شروع انقلاب صنعتی، مردم به غذاهای تولید شده توسط دیگران وابسته شدند. این شهرنشینان جدید تقاضای غذا با هزینه کم داشتند. شیمی تجزیه هنوز ابتدایی بود و مقررات کمی. تقلب در غذاها رونق گرفت. فلزات سنگین و سایر ترکیبات حاوی عناصر معدنی ارزان و مناسب برای “بازگرداندن” رنگ شیر آب شده و سایر مواد غذایی هستند. همچنین، نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای بدون نیاز به مواد افزودنی می باشد.

سرب قرمز (Pb3O4) و زردآلو (HgS) به طور معمول برای رنگ آمیزی پنیر و شیرینی استفاده می شد. از آرسنیت مس (CuHAsO3) برای رنگ آمیزی مجدد برگ های چای استفاده شده برای فروش مجدد استفاده شد. همچنین هنگامی که در سال 1860 برای رنگ آمیزی یک دسر مورد استفاده قرار گرفت، باعث دو مرگ شد. ما نحوه استفاده از رنگ پودری را به شما آموزش می دهیم.

  • منابع:
    1. Food coloring, or color additive, is any dye, pigment
  • تبلیغات: 
    1. لباس پوشیدن همچنین به تقویت مهارت‌های زبانی کمک می‌کند
    2. سه پروژه از جمله سالن ورزشی در، راهروها و کافه
    3. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
    4. مردم نسبت به قرن گذشته به چسب چوب بیشتری نیاز دارند