خرمای صادراتی جم آلرژیک تر از توت فرنگی است

آیا  خرمای صادراتی جم همه بی خطر است؟ برخی از افراد ممکن است به خرما حساسیت داشته باشند و علاوه بر این، ترکیباتی به نام سولفیت ممکن است برای برخی از افراد حساس علائم آلرژیک ایجاد کند.

یک واکنش خفیف ممکن است شامل علائمی مانند خارش دهان یا زبان، عطسه یا آبریزش بینی باشد. اگر این علائم را بعد از خوردن خرما تجربه کردید، با پزشک عمومی خود صحبت کنید. اگر واکنش آنافیلاکتیک جدی تری رخ داد، فوراً با آمبولانس تماس بگیرید.

با این حال، مقدار مصرفی ممکن است از فردی به فرد دیگر بر اساس نیاز کالری و شرایط سلامت زمینه ای متفاوت باشد. می توانید از یک متخصص تغذیه بپرسید که روزانه چند عدد خرما باید بخورید.

به طور متوسط، یک وعده 100 گرمی خرما حاوی موارد زیر است: کالری: 314 کیلو کالری، پروتئین: 2.14 گرم، چربی: 0.38 گرم، کربوهیدرات: 80.6 گرم، فیبر: 6.7 گرم،
شکر: 66 گرم.

خرما جدا از مواد معدنی و ویتامین ها بهترین منبع آنتی اکسیدان است. خرما همچنین سرشار از ماده معدنی کمیاب به نام سلنیوم است که ممکن است خطر ابتلا به سرطان مثانه و سرطان پروستات را کاهش دهد.

خرما

روزی چند عدد خرما باید بخورید؟ بررسی پزشکی در بیماری و وضعیت زندگی سالم. 18 مزایای سلامتی  منابع مرتبط با عوارض جانبی برای دریافت تمام مواد مغذی ضروری، خوردن 100 گرم خرما یا یک مشت خرما در روز ایده آل است.
خرما جدا از مواد معدنی و ویتامین ها بهترین منبع آنتی اکسیدان است. مصرف روزانه 100 گرم خرما یا یک مشت خرما برای دریافت تمام مواد مغذی ضروری است.

مصرف روزانه خرما چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ یک مطالعه به این نتیجه رسید که خرما تقریباً یک غذای ایده آل است زیرا حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی ضروری و فواید بالقوه برای سلامتی است.

جایگزین کردن میان وعده های عصرانه با خرما مزایای بی شماری دارد زیرا سرشار از فیبرهای غذایی و مملو از ویتامین ها و مواد معدنی است. فواید مختلف خرما برای سلامتی شامل موارد زیر است.

اگر در مورد سلامت عمومی خود نگرانی دارید، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی محلی خود تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر شرایط و ضوابط وب سایت ما را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.