خرما جعبه ای جایگزین آسپرین در بیماران قلبی است

برای کاهش کلسترول  خرما جعبه ای انتخاب عاقلانه ای برای حفظ سطح کلسترول سالم است. هنگامی که آنها را می خورید، مصرف فیبر نامحلول و محلول خود را افزایش می دهید، که به نوبه خود می تواند به طور طبیعی کلسترول را به طور قابل توجهی کاهش دهد، به ویژه کلسترول LDL بد.

همانطور که می دانیم، کلسترول LDL یک عامل اصلی کمک کننده در حملات قلبی، بیماری های قلبی و سکته است و این خرما های خوشمزه را به گزینه ای عالی برای سلامت قلب تبدیل می کند.

هنگامی که کلسترول بیش از حد در خون در گردش باشد، می تواند رسوبات چسبنده ای به نام پلاک در امتداد دیواره شریان ایجاد کند. پلاک در نهایت می تواند جریان خون به مغز، قلب و سایر اندام ها را محدود یا مسدود کند.

خرما
Raw Organic Medjool Dates Ready to Eat

سلول‌های خونی که روی پلاک گیر می‌کنند، لخته‌هایی تشکیل می‌دهند که می‌توانند شکسته شوند و جریان خون را از طریق شریان به طور کامل مسدود کنند و باعث حمله قلبی یا سکته شوند.

اگر از کلسترول بالا رنج می برید، متخصصان رژیم غذایی حاوی غذاهای پرفیبر مانند خرما را توصیه می کنند.

در واقع، تحقیقات خارج از اسرائیل نشان داد که خرمای مدجول، همراه با انواع خرماهای دیگر، اکسیداسیون LDL را مهار می کند، و بیشتر عصاره ها نیز حذف کلسترول را از ماکروفاژها تحریک می کنند.

پیشگیری و رفع یبوست، اگر در حال خواندن فهرستی از غذاهای برتر برای رفع یبوست هستید، اگر خرما را در این فهرست مشاهده کردید، تعجب نکنید. محتوای فیبر بالای خرماهای مدجول، آنها را برای منظم نگه داشتن خود انتخابی هوشمندانه می کند.

اگر بیش از گاهی اوقات یبوست دارید یا درد و یا خونریزی شدید دارید، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید زیرا این علائم می تواند نشانه یک اختلال گوارشی جدی تری باشد.

اما قبل از اینکه عصبانی شوید، اگر درد یا خونریزی وجود نداشته باشد، در بیشتر موارد یبوست فقط نشانه این است که رژیم غذایی شما به فیبر بیشتری نیاز دارد.

به طور متوسط یک فرد بالغ برای جلوگیری از یبوست به حدود 25 تا 30 گرم فیبر در روز نیاز دارد که بسیار کمتر از مصرف روزانه اکثر افراد است.

خرما دارای سطوح بالایی از فیبر محلول است که با افزایش حجم مدفوع و کمک به حرکت سریعتر مدفوع در روده، حرکات روده را منظم نگه می دارد. دفعه بعد که به دنبال یک داروی طبیعی برای رفع یبوست هستید، سعی کنید چند خرما بخورید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.