خرید قلم نی خیز ران | سفارش عمده انواع لوازم خوشنویسی و قلم نی

به نام او که با هنرمندی تمام هستی را خلق کرد

هنر خوشنویسی از هنرهای اصیل ایرانیان میباشد. هر چند که خوشنویسی در تمام ملت ها به شکل های گوناگون وجود دارد اما ایرانیان ،هندوها ،افغان ها و کشورهای آسیای میانه سبک و سیاق های خاصی را ابداع نموده اند و به زیبایی این هنر افزوده اند.قرن های نه تا یازده هجری قمری دوران اوج گرفتن خوشنویسی در ایران بود که متاسفانه در طول دوران ها با فراز و فرود همراه شد اما خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی ایران با تاسیس انجمن خوشنویسان ایرانی این هنر به رسمیت شناخته شد و رشد بسیاری کرد به طوری که مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته است.

هر هنری ابزار های مربوط به خود را دارد که بدون آن ها ایجاد اثر امکان پذیر نمیباشد .خوشنویسی هم مانند سایر هنرها ابزار های مخصوص خود را دارد و مسلما کیفیت ابزار مورد استفاده در خلق اثر هنری نفش بسزایی دارد.به ویژه برای اصلی ترین ابزار یعنی قلم نی خرید قلم نی خیز ران پیشنهاد میشود.

خرید قلم نی خیز ران | سفارش عمده انواع لوازم خوشنویسی و قلم نی

فروش ویژه قلم نی خیز ران

فروش ویژه قلم نی خیز ران

قلم نی خیز ران از مرغوب ترین نوع قلم برای خوشنویسی است.این نوع قلم نی بیشترین محبوبیت و رضایت را در بین هنرمندان ،هنرجویان و اساتید هنر دارد.

این قلم نی در سایز ها و ابعاد مختلف در بازار عرضه میشود که کاربرد های متفاوتی برای نوشتن انواع خط دارد همچنین رنگ های متفاوتی هم دارد که بسته به سلیقه شخص میتوان از آن ها استفاده کرد.

برای خرید قلم نی خیز ران میتوانید به فروشگاه های هنری مراجعه کنید تا از مرغوب ترین کیفیت و نازل ترین قیمت قلم نی که در اختیار جامعه هنری خوشنویسان قرار گرفته است بهره مند شوید.

همچنین بیست و یک مهر ماه روز خوشنویسی نام گذاری شده است که در این ایام شاهد فروش ویژه و فوق العاده ابزار های خوشنویسی به ویژه قلم نی هستید که میتوانید از این فرصت استفاده کنید.

قلم به هرگونه ابزار برای نوشتن اطلاق می‌شود که دارای جوهری درون آن یا جدا از آن است. برجسته‌ترین انواع خودکار فانتزی

شامل خودنویس، روان‌نویس و خودکار است که امروز از میان آن‌ها انواع خودکار رایج‌ترین نوشت‌افزار محسوب می‌شوند.

خریداران قلم نی خیز ران عمده

خریداران قلم نی خیز ران عمده

قلم نی در فروشگاه های بزرگ به صورت عمده به فروش میرسد که معمولا مغازه دارهایی که جزئی فروش هستند یا موسسات هنری به صورت عمده خرید میکنند که در هنگام خرید عمده تخفیف مناسبی برای خریداران لحاظ میشود که شرایط خرید را راحت تر میکند.

برای خرید عمده قلم نی آن هارا در بسته های صد و یا هزارتایی بسته بندی میکنند تا آماده ی عرضه به خریداران شود.

به‌طور کلی نوشتن در تمام خطوط و استفاده از دفتر 200 برگ با خطوط نزدیک‌به‌هم برای مشق سال‌های اول آموزش توصیه نمی‌شود. بچه‌ها باید فضای کافی برای نوشتن داشته باشند و دست‌نوشته‌ی خود را به‌خوبی ببینند.

انواع قلم نی در بازار

انواع قلم نی در بازار

قلم نی خوشنویسی انواعی دارد که مرغوب ترین آن ها خیز ران یا قلم نی دزفولی است .البته سایر  شهر های جنوبی ایران قلم نی های  مرغوبی دارند که در ابعاد و رنگ های مختلف وجود دارد.قلم نی خیز ران دو نوع مشقی و کتابتی دارد که مشقی برای افراد مبتدی است و طول کمی دارد حدود بیست و پنج سانتی متر اما نوع کتابتی حرفه تر است و طول بیشتری دارد که حدود سی سانتی متر است.

همانطور که میدانید مهم ترین ابزار خوشنویسی است پس دقت در انتخاب آن ضروری است که بسته به سایز دست از آن استفاده میشود .همچنین باید دقت داشت که قلم نی دارای پیچ،گره و شکستگی نباشد

البته به جز قلم نی چوبی ،قلم نی فلزی هم وجود دارد که در مواقعی توسط خوشنویس استفاده میشود .

علاوه بر اینها امروزه قلم نی های آماده الخطاط وجود دارد که نیاز به مرکب چاپ و دیگر ابزار ها ندارد که در بین هنرجو ها استفاده میشود.

فروشگاه اینترنتی لوازم خوشنویسی

فروشگاه اینترنتی لوازم خوشنویسی

آلات خوشنویسی شامل موارد زیر است:

  • قلم نی خوشنویسی
  • مرکب یا جوهر
  • ظرف مرکب یا دوات
  • لیقه برای گذاشتن در ظرف مرکب
  • تراش قلم نی
  • کاغذ یا دفتر خط دار صاف و مسطح برای نوشتن.اگر زمان کافی برای رفتن به بیرون از منزل جهت خرید ابزار خوشنویسی ندارید نگران نباشید سایت های هنری بسیاری در زمینه فروش قلم نی و سایر لوازم خوشنویسی فعالیت میکنند که شما میتوانید بدون نیاز به خرید حضوری و صرف زمان زیاد با مراجعه به سایت های معتبر هنری این لوازم را با کیفیت درجه یک و قیمت عالی تهیه کنید و درب منزل آن هارا تحویل بگیرید.