خودروساز فرانسوی رنو جسورانه برنامه سرمایه گذاری

یک سال پیش، خودروساز فرانسوی رنو جسورانه برنامه سرمایه گذاری تجارت الکترونیک چند میلیارد فرانکی را اعلام کرد. فرانسوا هینفرای، معاون اجرایی فروش و بازاریابی رنو تی ، روز جمعه، با اعلام یکی از بزرگترین نتایج این سرمایه‌گذاری تاکنون، لحن محتاطانه‌تری به کار گرفت: «ما نمی‌خواهیم قماربازهای بزرگی باشیم. واقع بینانه، ما می دانیم که این بازار تازه شروع شده است.

 

پاسخ رنو به پتانسیل اینترنت که روز جمعه رونمایی شد، یک سایت تجارت الکترونیکی است که برند این شرکت را پیش می برد، اما همچنین دارای وب سایت های سفارشی سازی شده برای بیشتر 800 نمایندگی شرکت در فرانسه، بریتانیا و آلمان و پیوندها است. مستقیماً به پایگاه‌های اطلاعاتی خود رنو برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها، در دسترس بودن و سایر اطلاعات میباشد. شرکت رنو با ارائه روبالشتی اشانتیون به مشتریان خود ارائه داده است.

 

رنو که در چهار سال گذشته 152 میلیون یورو را در تجارت الکترونیک غرق کرده است و برای سال 2001 سرمایه گذاری 45.7 میلیون یورویی دیگر را برنامه ریزی کرده است، احساس می کند ارتباط با نمایندگی ها چیزی است که آن را متمایز می کند. دلالان مدت‌هاست که اینترنت را رقیب بالقوه‌ای برای کسب‌وکار خود می‌دانند، اما رنو می‌گوید که در سمت فروشندگان است. همچنین ارائه قیمت روفرشی کشدار زد آب برای زیبایی بیشتر کابین صورت گرفنه شده است.

یکی از نتایج این کار این است که این سایت به شما امکان می دهد طیف وسیعی از خودروهای رنو را کاوش کنید و حتی برای خرید خود ترتیب مالی بدهید، اما ویژگی هایی برای خرید واقعی آنلاین درج نمی کند. یک سگ نگهبان عروسکی برای لوگو رو بالشتی بکار رفته است.

  • منابع:
    1. Renault launches car-buying site

  • تبلیغات: 
    1. ارتباط بین خواب و عملکرد شناختی
    2. یرو و حالت های تنش در اتصالات پیچ چوبی
    3. وجود مواد شیمیایی گیاهی در لوبیا خشک اما در سطوح پایین
    4. تجارت، سریع ترین را رسیدن به درآمد میلیاردی