در یک درب ضد سرقت یزد باید به دنبال چه چیزی باشید؟ درب های امنیتی باکیفیت از مواد قوی و بادوام ساخته شده اند که در آزمون زمان مقاومت می کنند و با استاندارد مطابقت دارند.
که دارای شش تست اصلی است که استحکام درب های امنیتی را اندازه گیری می کند: آزمایش چاقو، تست ضربه، ضد جم. تست، تست کشش، تست پروب و آزمایش محض.
علاوه بر استحکام مواد مورد استفاده برای ساخت درب امنیتی، باید با یک سیستم قفل با امنیت بالا نیز محافظت شود. از آنجایی که قسمت استوانه‌ای قفل که کلید را در خود جای می‌دهد یکی از ضعیف‌ترین نقاط سازه است، برای جلوگیری از ورود از این بخش باید در جای خود محکم شود.
درب
تدابیر امنیتی اضافی مانند پیچ و مهره، زنجیر و صفحه ضربه‌گیر نیز می‌تواند به درهای امنیتی سیدنی برای مقاومت نهایی در برابر نفوذ اضافه شود.
لولاهای یک در یک نقطه ضعف بالقوه است، بنابراین این ناحیه باید از طریق روش هایی مانند قرار دادن پین ها در کناره ها یا پنهان کردن لولاها از دید تقویت شود، و شکستن مانع را دشوارتر می کند.
همچنین می‌توان یک لنز دید را نصب کرد تا قبل از باز کردن درب به روی کسی، میزان دید را فراهم کند، و برای آرامش بیشتر، ایده خوبی است که هشدارهای امنیتی را در اطراف خانه نصب کنید.
درب های امنیتی نیز می توانند آلارم شوند. این درها ممکن است هر زمان که باز می شوند یک سیگنال خودکار به اتاق کنترل مرکزی ارسال کنند و اغلب مجهز به دوربین هستند تا مأموران امنیتی بتوانند ببینند چه کسی از در عبور کرده است.
درب همچنین سیاهه‌ های مربوط را نگه می‌دارد که نشان می‌دهد چه کسی و در چه ساعتی در را باز کرده است. گزارش های امنیتی را می توان با سوابق دوربین مطابقت داد.
اگر درب امنیتی الکترونیکی اجباری یا تداخل داشته باشد، بسته به نحوه سازماندهی سیستم امنیتی، ممکن است آلارم از راه دور و همچنین محلی به صدا درآید.
کنترل از راه دور یک درب امنیتی الکترونیکی می تواند شامل قابلیت قفل کردن درب باشد که باز کردن آن را برای افراد غیرممکن می کند، حتی اگر به طور معمول مجاز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *