رتبه بندی جذب صدا تایل

رتبه بندی جذب صدا کاشی سقفی در واقع به چه معناست؟

رتبه بندی جذب صدای تایل گچی کناف سقفی در امواج آلفا نمایش داده می شود (از 1.0 = بهترین، 0 = بدترین). سپس این موارد برای سهولت استفاده در مقیاس رتبه بندی (A = بهترین، E = بدترین) طبقه بندی می شوند.

کاشی های سقفی برای مدارس با بودجه

البته، برای اکثر بخش‌های آموزشی، بودجه تأثیر زیادی بر انتخاب محصولات برای بازسازی کلاس دارد. خوشبختانه با توجه به سال ها تجربه در ارائه کاشی های سقفی برای این صنعت، ما می توانیم بدون توجه به بودجه شما راه حل های موثری را پیشنهاد دهیم.

همچنین ممکن است بتوانیم مارک دیگری از تایل گچی کناف را که ممکن است در نظر نگرفته‌اید به شما اطلاع دهیم که می‌تواند به همان خوبی اما با هزینه کمتری کار کند.

T&R و Rooflogic تست های صوتی پاییز باران را روی چندین سیستم سقف/سقف انجام داده اند.

نتایج عملکرد آزمایش شده سیستم ترکیبی برای برآوردن سه ناحیه میزان بارندگی و الزامات ساخت DQLS، همانطور که در جدول زیر نشان داده شده است، توسعه داده شده است. شکل 4 یک ساخت معمولی از سیستم را نشان می دهد

اگر آکوستیک در ابتدای ساخت/نوسازی جدید در نظر گرفته شود، هزینه آن می‌تواند تا 0.5% از کل هزینه ساختمان کم باشد، در حالی که اگر بهبودهای صوتی پس از اتمام پروژه مورد نیاز باشد، هزینه به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود.

راکفون-باکسور

کاشی های رنگی سقف را برای مدارس در نظر بگیرید

استفاده از رنگ در مدارس و بخش آموزش به طور کلی بسیار مهم است، زیرا می تواند به دانش آموزان کمک کند تا تمرکز کنند، احساس مثبت کنند و حتی بهره وری را افزایش دهند.

ما طیف وسیعی از تایل پی وی سی سقف رنگی را ارائه می‌دهیم، پس چرا پرس و جو نکنید و رنگی به کلاس خود اضافه نکنید.

محیطی که برای موفقیت ساخته شده است

چه به دنبال تایل گچی حصیری برای سالن بدنسازی، کلاس درس، اتاق مشترک، استخر مدرسه یا آزمایشگاه علمی باشید، با طیف وسیعی از محصولات و سال ها تجربه ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که مدرسه، کالج یا دانشگاه شما بهترین محصول را با بهترین قیمت دریافت می کند. . تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم.

  • منابع:
  1. Ceiling Tiles for Schools
  • تبلیغات:
  1. با فرستادن موزاییک به فضا یک شبه میلیاردر شوید.
  2. مبل سلطنتی که منجر به ازدواج شده است
  3. استفاده از زرشک برای مومیایی کردن در مصر باستان
  4. خرما چگونه بیماریها را درمان میکند؟