عسل 900 گرمی بیز را به جای چسب استفاده کنید

آیا می دانید چگونه خلوص عسل 900 گرمی بیز را در خانه آزمایش کنید؟ همه چیزهایی را که باید در مورد عسل خالص، تقلبی، ناخالص یا تقلبی بدانید، بیاموزید و یاد بگیرید که چگونه هر کدام را از هم متمایز کنید.

عسل چگونه درست می شود؟ از رابطه همزیستی زنبورها و گیاهان، عسل به دلیل رابطه همزیستی باورنکردنی بین زنبورها و گیاهان ساخته شده است.

در حالی که تولید عسل اغلب به کار یک کلنی زنبور عسل نسبت داده می شود، خوب است به یاد داشته باشید که ماده خام، شهد، از گیاهان می آید. شهد توسط غده هایی به نام شهد تولید می شود.

این‌ها را می‌توان در هر قسمتی از گیاه یافت، اما معمولاً در گل‌ها یافت می‌شوند و به نام شلیل گل شناخته می‌شوند. آنها می توانند روی گلبرگ ها، کاسبرگ ها، بساک ها در هر نقطه از گل قرار گیرند.

زنبورهای کارگر جستجوگر همیشه در جستجوی این مایع چسبنده هستند. آنها می خواهند شهد را جمع آوری کنند، آن را به عسل تبدیل کنند و از آن به عنوان منبع غذایی برای کلنی استفاده کنند.

عسل

اینجاست که گیاهان و زنبورها به یکدیگر کمک می کنند. گیاهان برای گرده افشانی و در نتیجه لقاح به شدت به زنبورها وابسته هستند.

آنها به گرده افشان ها نیاز دارند تا از گل هایشان بازدید کنند، زیرا در این فرآیند گرده افشان ها با دانه های گرده برخورد کرده و آنها را توزیع می کنند.

پس چگونه می توانند این زنبورها را به گلهایشان جذب کنند؟ شما آن را حدس زدید، شهد. پیشنهاد این نوشیدنی مایع شیرین برای جذب جریان سالم از ترافیک گرده افشان کافی است.

اغلب شهد در پایه گلبرگ‌ها در مچ دست تولید می‌شود و این یک حرکت هوشمندانه است زیرا یک زنبور عسل باید به داخل گل پرواز کند و از پروبوسیس (زبان) خود برای بازیابی شهد استفاده کند.

وقتی این کار را انجام می دهد، روی دانه های گرده مسواک می زند. وویلا! او گل را با شکمی پر از شهد و بدنی پوشیده از گرده ترک می کند.

شهد به عسل، پس چگونه شهد تبدیل به عسل می شود؟ خوب این فرآیند از لحظه ای شروع می شود که زنبور عسل شهد را می خورد و سفر خود را به کندو آغاز می کند.