قطره بزرگی از چسب داغ یا چسب پارچه

برای آموزش دوخت بالش عروس کمان را چسب بزنید. قطره بزرگی از چسب داغ یا چسب پارچه را در وسط بالش قرار دهید. کمان را طوری تنظیم کنید که دم و رشته ها زیر حلقه ها آویزان شوند. کمان را به چسب فشار دهید و بگذارید خودش را بگیرد.

روبان و رشته را کوتاه کرده و آواز بخوانید. اگر دم روبان یا رشته ها خیلی بلند هستند، آنها را به اندازه دلخواه کوتاه کنید. اگر مواد در حال ساییدگی است، آنها را با شعله بخوان. از الباس لباس نوزادی دخترانه برای زیبایی استفاده می شود.

حلقه ها را به بالش ببندید. هر دو حلقه را روی نخ سمت چپ بکشید و هر دو رشته را به صورت یک گره ساده به هم گره بزنید. همچنین می توانید رشته ها را به صورت پاپیونی ببندید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. از کاردستی با مقوا برای الگو گیری طرح بالش استفاده می شود.

یک روبان به دور یک بالش ببندید. طول روبان را حداقل 4 برابر عرض بالش ببرید. بالش را روی روبان وسط قرار دهید. انتهای روبان را دور دو طرف بالش بپیچید. روبان را به صورت گره در جلوی بالش ببندید. حلقه ها را اضافه کنید، سپس روبان را به شکل پاپیون گره بزنید. در این مقاله چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ به شما کسب کار در آمد را آموزش می دهیم.

  • منابع:
    1. Tie a ribbon around a pillow
  • تبلیغات: 
    1. برای ماندگاری بیشتر از این رنگ مو استفاده کنید
    2. رقابت جالب فلفل سیاه در برابر سایر ادویه ها
    3. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری
    4. معرفی پرمصرف ترین سس ها در منزل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.