لباس کار نسوز بیشتر از فروش نفت ارز آوری دارد

لباس‌های مقاوم در برابر شعله  یا لباس کار نسوز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در معرض احتراق و دمای بالا احتمال آتش‌گرفتن کمتری داشته باشند.
در مواردی که پارچه مشتعل می شود، پس از برداشتن منبع حرارت، به سوختن ادامه نخواهد داد. این به کاربر زمان فرار ارزشمندی می دهد و به حداقل رساندن صدمات کمک می کند.
با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مقاوم در برابر شعله به معنای نسوز بودن نیست و تمام لباس های مقاوم در برابر شعله اگر برای مدت زمان کافی گرم شوند، می سوزند.
لباس‌هایی که در برابر شعله مقاوم هستند معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که هنگام گرم شدن باز نشوند. نواحی باز در پارچه، پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد و به طور بالقوه شدت صدمات را افزایش می دهد.

لباس های مقاوم در برابر شعله چگونه کار می کنند؟ بیشتر لباس‌های مقاوم در برابر شعله از موادی ساخته می‌شوند که در برابر گرما مقاوم هستند.

موادی که دارای کیفیت های عالی در برابر شعله هستند و معمولاً برای ساخت عناصر لباس های مقاوم در برابر شعله استفاده می شوند.

لباس

سایر پارچه‌ها مانند پنبه، به طور طبیعی در برابر شعله‌ها مقاوم هستند و می‌توان آنها را با مواد شیمیایی مخصوص درمان کرد تا مقاومت حرارتی و ویژگی‌های محافظتی آن‌ها را افزایش دهد.

موادی که به طور طبیعی در برابر شعله مقاوم هستند و موادی که با مواد شیمیایی تخصصی درمان می شوند، به طور کلی به همین شکل عمل می کنند.

این مواد با حذف منبع احتراق به سوختن ادامه نمی دهند، به راحتی مشتعل نمی شوند و ذوب نمی شوند.

این نکته آخر بسیار مهم است، زیرا سوختن و ذوب شدن پارچه می تواند آسیب زیادی وارد کند و صدمات جدی و پایدار ایجاد کند. مواد مختلف مقاوم در برابر شعله مزایای متفاوتی دارند.

آنچه از یک فرد در یک محیط محافظت می کند ممکن است برای دیگری مناسب نباشد، بنابراین متخصصان و کارفرمایان ضروری است که همیشه بررسی کنند که کدام محصول برای محل کار آنها بهترین است.

لباس های مقاوم در برابر شعله رتبه بندی می شوند. هنگام خرید لباس های مقاوم در برابر شعله، مهم است که بدانید دقیقاً هر لباس چقدر محافظت می کند.