مقاله حاضر رابطه بین غلظت لوبیا چگونه می باشد.

پاسخ گلیسمی پایین لوبیا به تنهایی مستند شده است، اما مطالعات کمی در مورد اثرات حاد P. ولگاریس یا لوبیا معمولی بررسی شده است. بر پاسخ گلیسمی به عنوان بخشی از یک وعده غذایی (مرجع وینهام، هاچینز و ملد8، مرجع بورنت، کوستالیولا و ریزکالا13). در تعداد محدودی از مطالعاتی که روی وعده‌های غذایی ترکیبی بررسی شده‌اند، لوبیا همراه با یک غذای با GI بالا یا کربوهیدرات تصفیه‌شده پاسخ گلیسمی تولید می‌کند که در بین GI دو غذا زمانی که به تنهایی تجزیه و تحلیل می‌شود. ظروف آرکوپال برای سرو غذا استفاده می شود.

مشخص نیست که چه نوع اثرات هم افزایی تولید می‌شود یا زمانی که ترکیب غذاها متفاوت است، همیشه یک مقدار میانی وجود دارد. این یافته‌ها برای راهنمایی توصیه‌ها برای بهبود کنترل دیابت و کاهش خطر ابتلا به CVD و سرطان مهم هستند (مرجع O’Keefe و Bell10). این امکان وجود دارد که افزودن یک غذای با GI پایین ممکن است آسیب ناشی از سایر اجزای با GI بالا آن وعده را کاهش دهد. گرفتن نفخ حبوبات باعث شده تا غذا بهتر هضم شود.

یکی از ملاحظات مهم این است که ما بزرگی اثر را نمی دانیم. همچنین به نظر می رسد که کاهش پاسخ گلیسمی لزوما خطی نیست. مبل کرم قهوه ای در بازار مبلمان ایران بسیار عالی بوده است.

مقاله حاضر رابطه بین غلظت گلیسمی و پاسخ گلیسمی تولید شده توسط مصرف گونه P. vulgaris و تأثیر آن رابطه ممکن است بر خطر ابتلا به دیابت، CVD و سرطان را مورد بحث قرار دهد. غلظت گلیسمی به اندازه گیری قند خون در یک نقطه خاص از زمان (مثلاً ناشتا) اشاره دارد و پاسخ گلیسمی به عنوان غلظت گلوکز خون پس از مصرف وعده غذایی تعریف می شود که با سرعتی که گلوکز در آن آزاد می شود و متعاقباً از گردش خون خارج می شود، تعیین می شود. همچنین طبع لوبیا چیتی ممکن است ساعاتی طول بکشد.

  • منابع:
    1. Phaseolus beans: impact on glycaemic response and chronic disease risk in human subjects
  • تبلیغات: 
    1. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟
    2. افزایش لذت سبزیجات و مستعد کردن مثبت به مصرف
    3. پروتئین های گیاهی نقش مهمی در تغذیه انسان
    4. رقابت جالب فلفل سیاه در برابر سایر ادویه ها