پارچه یکبار مصرف بهترین فیلتر برای رسوب زدایی آب می باشد

تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات علمی نشان می‌دهند که دستمال‌های یک‌بار مصرف روشی مطمئن‌تر و مؤثرتر از دستمال‌های قابل استفاده مجدد برای کنترل عفونت هستند.

از مه پاش کردن گرفته تا اسپری کردن، مشتریان طیف وسیعی از ابزارهای تمیزکننده برای تحویل مواد شوینده و ضدعفونی کننده دارند – اما انتخاب مکانیسم تحویل مناسب می تواند مشکل باشد.

پارچه یکبار مصرف کیفیت بافت بسیار عالی دارد و می توان برای دوخت انواع لباس بیمارستانی استفاده نمود.

در حالی که ضدعفونی‌کننده‌ها را می‌توان به سادگی روی سطوح محیطی اسپری کرد تا میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا را از بین ببرند یا غیرفعال کنند.

پاک کردن سطح بخش مهمی از فرآیند تمیز کردن و یک روش مؤثر برای کنترل آلودگی است.

اثر ضد عفونی کننده با وجود ذرات کثیفی کاهش می یابد که حذف آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پارچه

مرطوب کردن دستمال مرطوب به طور قابل توجهی جمع آوری و حذف ذرات را در مقایسه با روش های پاک کردن خشک بهبود می بخشد.

مطالعه ای توسط Rutala (2012) در ایالات متحده با استفاده از پاتوژن Clostridioides difficile نشان داد که دو تا سه سیاهه هاگ به سادگی با پاک کردن فیزیکی با یک پارچه مرطوب حذف می شوند.

کنترل عفونت و بهداشت بیمارستان

سیستم بهداشت و بیمارستان پارکلند یک مطالعه موردی را با مشارکت ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی Crothall Healthcare انجام داد. این کار با هدف توسعه و اجرای پروتکل ضد عفونی برای ارتقای ایمنی بیمارستان انجام شد.

اجرای یک سیستم روزانه که به اندازه کافی ساده باشد تا کارکنان بتوانند به طور مداوم کار کنند، در عین حال که هزینه های تمیز کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات را کاهش می دهد، بسیار مهم بود.

پس از ارزیابی محصولات و روش‌های ضدعفونی پارکلند، کراتال استفاده از دستمال‌های یکبار مصرف Oxivir® Tb را در اواخر سال 2015 در اتاق‌های بیماران معرفی کرد.

معرفی ضد عفونی کننده پایدار منجر به افزایش بهره وری، کاهش هزینه و افزایش انطباق با گردش کار شده است.