کف پوشی که دارای سیستم نمایشی می باشد

با دوران ویکتوریا، فشار برای نظافت و بهداشت عمومی، کاشی‌ها به عنوان سطحی که می‌توان آن را تمیز و ضدعفونی کرد، رایج شد. تا این زمان، کاشی‌های کاستیک شکل غالب کاشی‌ها بودند. از دهه 1890، کاشی‌های سرامیکی سفید و رنگی و به دنبال آن کاشی‌های لعابدار فایانس (متنوع) تولید شد. با ظهور لعاب های آماده در دهه 1900، کاشی های رنگی ثابت امکان پذیر شد. همانطور که می دانید، سرامیک طرح آجر دارای برند متفاوتی می باشد.

قبل از جنگ جهانی دوم، کاشی لعاب دار فشرده گرد و غباری که به صورت تجاری تولید می شد، ممکن بود تا هفتاد ساعت طول بکشد تا از ابتدا تا انتها تولید شود. پیشرفت در اتوماسیون یک سیستم نوار نقاله ایجاد کرد که کاشی‌ها را از یک کوره تونلی عبور می‌داد، کاشی‌های نازک را تولید می‌کرد، لعاب یکنواخت را اعمال می‌کرد، آن‌ها را پخته، خنک می‌کرد و در کمتر از دو ساعت جعبه می‌کرد و به طور قابل‌توجهی هزینه را کاهش داد و در دسترس بودن را افزایش داد. همچنین قیمت سرامیک درجه یک یزد باعث شده تا اقتصاد کشور پیشرفت کند.

تمیز کردن کف پوش همیشه باید با ملایم ترین وسیله ممکن شروع شود. جارو کردن، سپس تمیز کردن گرم مرطوب می تواند کافی باشد. از پاک کننده های ساینده یا اسیدی نباید استفاده کرد. در مواردی که هر نوع پاک کننده شیمیایی در نظر گرفته می شود، باید روی یک ناحیه کوچک نامشخص آزمایش شود تا اطمینان حاصل شود که رنگ کاشی را تغییر نمی دهد، یا ساییده نمی شود، یا حکاکی یا شکوفه را پشت سر نمی گذارد. همیشه قبل از استفاده از هر پاک کننده، ابتدا کاشی کف را کاملا خیس کنید، زیرا این کار منافذ را با آب تمیز پر می کند و مواد شیمیایی مضر نمی توانند تا آنجا نفوذ کنند. همچنین قیمت کاشی استخری در دیجی کالا دارای تخفیف خاصی طبق مدل بندی ها می باشد.

  • منابع:
    1. The history of ceramics as a building material.

  • تبلیغات: 
    1. توزیع کننده انبوه چرم گاوی عسلی
    2. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
    3. وجود مواد شیمیایی گیاهی در لوبیا خشک اما در سطوح پایین
    4. معرفی پرمصرف ترین سس ها در منزل

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.