روشویی کابینتی سرامیکی زندگی شما را عوض می کند

وقتی به طراحی یا بازسازی حمام خود فکر می کنید، فضای موجود برای روشویی کابینتی سرامیکی حمام  نقطه کانونی است.

خصوصا  اگر می خواهید خودتان از طراحی این محیط لذت ببرید، نکات اساسی برای روشویی کابینتی سرامیکی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. فضا، به ویژه در خانه های مدرن، عنصری حیاتی است که اجازه سازش های زیادی را نمی دهد.

حمام اصلی در اکثر خانه‌ها 3×3 متر است و باید حداقل دارای روشویی کابینتی، حمام یا دوش در حمام‌های بسیار بزرگ، بیده و توالت باشد.

سپس باید به فضای اشغال شده توسط پنجره ها، در صورت وجود و دری که معمولاً باید به بیرون باز شود فکر کنیم، اما لزوماً اینطور نیست.

با ابعاد بزرگتر، بدیهی است که گزینه های موجود افزایش می یابد و می توانید یک وان گرداب، روشویی کابینتی و یک دوش بسیار بزرگ را در نظر بگیرید.

حتی ممکن است در نظر داشته باشید که قسمت توالت را از بقیه اتاق جدا کنید و حریم شخصی بیشتری را اضافه کنید.

روشویی

ممکن است مشکلات عمده‌ای در حمام مهمان یا حمام دوم وجود داشته باشد، که با این حال می‌تواند فقط شامل روشویی و توالت باشد و ابعاد آن را نمی‌توان به 120در120 سانتی‌ متر کاهش داد.

به این دلیل بسیار ساده که حتی هنگام نصب لوازم بهداشتی بسیار کوچک و سایز در یک فضای محدود، باید حداقل فضاهایی را که باید بین قطعات وجود داشته باشد و قابلیت استفاده آنها را در ایمنی کامل تضمین کند، در نظر بگیرید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که تمام عناصری که قرار است نصب شوند از آن عبور می کنند، باید در نظر داشته باشید که عرض درب باید حداقل 86 سانتی متر باشد.

دهانه های کوچکتر که باید حداقل 61 سانتی متر نور داشته باشند، حتی اگر فضای بیشتری در اتاق داشته باشید، به شدت شما را در انتخاب سایز لوازم بهداشتی شرطی می کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید تداخل باز شدن درب است که اگر به سمت داخل باز شود به هیچ وجه نباید با عناصر وسایل حمام تداخل داشته باشد.

عمق استاندارد صندلی توالت از لولا تا لبه 40.5 سانتی متر است. یک مدل کشیده لبه کمی بلندتر خواهد داشت. با این حال، باز هم، سازندگان چندین گزینه برای صرفه جویی در فضا ارائه می دهند.

از خط مرکزی صندلی توالت تا دیوار یا تا نزدیکترین مانع، توصیه می شود فاصله 55 سانتی متری را حفظ کنید.